Telefoonservice
Met onze telefoonservice mist u nooit meer een telefoontje! Vrizz is uw betrouwbare partner en is gespecialiseerd in inkomende en uitgaande telefoonafhandeling. U kunt ons structureel inzetten, als virtuele receptie of klantenservice dienst, of als overflow voor uw eigen receptie of klantcontactcentrum. Welke service u ook wenst, Vrizz is u graag van dienst. Snel, accuraat en op de manier zoals u het wenst!

Altijd bereikbaar met onze telefoonservice
Vrizz kan voor u 24/7 bereikbaar zijn. Dus wanneer u ook telefoon krijgt, wij beantwoorden uw oproep. Zet onze telefoonservice in voor:

  • Ondersteuning op piekuren
  • Ondersteuning bij ziekte
  • Volledige uitbesteding van uw telefoonverkeer
  • Ondersteuning tijdens daluren
  • Eerste aanspreekpunt bij uw storings- of servicedienst
  • Doorschakeling bij drukte van uw eigen receptie

Wij denken met u mee en zijn zoals u ziet flexibel en structureel inzetbaar. Onze collega’s zijn gewend om een veelvoud aan telefoongesprekken voor diverse klanten te beantwoorden. Wij kunnen het telefoontje volledig voor u afhandelen of doorschakelen naar de juiste persoon in uw organisatie.

Benieuwd wat onze telefoonservice voor u kan betekenen?
Neem contact met ons op en ervaar welke uitgebreide services wij bieden op het gebied van telefonische ondersteuning.