Heeft u zelf geen tijd om een klant terug te bellen? Onze medewerker zal aan de hand van uw instructies het gesprek voeren en verslag uitbrengen.
Bereikbaar in de avond en weekend
Met het avond- en weekend abonnement bent u ook doordeweeks avond’s (tot 22:00 uur) en in het weekend (van 09:00 tot 17:00 uur) bereikbaar!
Personaliseren gesprekken
Wij kunnen uw (potentiële) klanten en relaties een meer persoonlijke service bieden door hen te begroeten met de voor- of achternaam.
Doorverbinden
Moet een gesprek direct worden doorverbonden naar de juiste medewerker binnen uw bedrijf? Samen met u bepalen wij onze handelswijze en kunnen vervolgens het gesprek doorzetten.
Voicemail beantwoording
Laat de voicemail van uw bedrijf inspreken door onze medewerker. Als de beller een boodschap inspreekt ontvangt u deze per e-mail als audiobestand.
Gepersonaliseerd welkomstbericht
Een welkomstbericht zorgt voor een professionele uitstraling van uw bedrijf of organisatie; de beller zal namelijk de indruk hebben verbonden te zijn met een grote organisatie.