Als ondernemer bent u druk want naast ondernemer bent u ook manager. Of u personeel hebt is hierbij niet eens belangrijk. U bedenkt wat u wilt voor uw bedrijf, stippelt de koers uit, doet het relatiebeheer, u voert ideeën uit en maakt ook nog de planning.

Als startende ondernemer is dit best nog te behappen, maar als uw bedrijf ontwikkelt en gaat groeien wordt het steeds moeilijker om overzicht te houden en alle taken uit te voeren. Door taken uit te besteden aan Vrizz kunt u uw tijd besteden aan andere zaken of bezig zijn met uw core business.

Onderstaand overzicht zijn voorbeelden van taken of activiteiten die u met een gerust hart door Vrizz kunt laten uitvoeren. Dat kan eenmalig (bij piekdrukte) of periodiek op basis van enkele uren per dag, week of maand.

Voorbeelden:

  • Contact met klanten, bijv. voor het maken van afspraken of nabellen
  • Facturatie en aanmaningen versturen
  • Bevestigingen versturen
  • Klanttevredenheidsonderzoek opstellen en/ of uitwerken
  • Relatiegeschenken selecteren en versturen
  • Offertes opvragen
  • Uw (overvolle) mailbox beheren, deze herstructureren en zorgen voor overzicht
  • E-mails afhandelen
  • Instellen van handige automatische instellingen in de inbox voor tijdwinst
  • Taken prioriteren
  • Ideeën en gedachten ordenen tot uitgewerkte to-do lijsten / plannen
  • Agendabeheer
  • Research werkzaamheden
  • Telefoon beantwoorden wanneer je er niet bent, een vergadering heeft of op vakantie bent
  • Jaarplanning maken met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, etc.

Heeft u een behoefte die niet genoemd wordt in het bovenstaande overzicht? Aarzel niet en neem geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen u graag!